محمدی: از حیدری بعید بود که پنالتی واضح ما را نبیند، گل زدن به پدیده لذت خاصی نداشت

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: واقعاً از داور خوبی مثل حیدری بعید بود که پنالتی واضح ما مقابل پدیده را نبیند.

محمدی: از حیدری بعید بود که پنالتی واضح ما را نبیند، گل زدن به پدیده لذت خاصی نداشت

هادی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک سفارشی در مورد شکست تیمش برابر پدیده خراسان در هفته ششم لیگ برتر گفت: ما واقعاً بدشانس بودیم و پنج موقعیت صددرصد را از دست دادیم. ما کاملاً شایسته برد بودیم، ولی به حق مان نرسیدیم. ضمن اینکه داور هم یک پنالتی مسلم برای ذوب آهن نگرفت. واقعاً از داور خوبی مثل حیدری بعید بود که در آن صحنه پنالتی واضح ما را نبیند.

وی که در این مسابقه یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند در خصوص این موضوع توضیح داد: گل زدن برای هر بازیکنی خوشحال کننده است، ولی این گل برای من لذت خاصی نداشت، چون در نهایت در یک بازی خانگی شکست خوردیم. واقعاً حیف شد در شرایطی که تیم برتر میدان بودیم، در نهایت شکست خوردیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره کسب هشت امتیاز در شش بازی گذشته توسط این تیم گفت: باید بیشتر امتیاز می گرفتیم. هدف ما در این فصل کسب عنوان قهرمانی است و باید در بازی های آینده خیلی بهتر امتیاز بگیریم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم بعد از آغاز دوباره لیگ این شکست را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدی: از حیدری بعید بود که پنالتی واضح ما را نبیند، گل زدن به پدیده لذت خاصی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: از حیدری بعید بود که پنالتی واضح ما را نبیند، گل زدن به پدیده لذت خاصی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید