فوتبال ساحلی و رویای قهرمانی دنیا؛ دست یافتنی تر از همیشه

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، بعد از قهرمانی در مسابقات جام بین قاره ای که بعد از جام دنیای معتبرترین مسابقات فوتبال ساحلی است، حالا فقط یک قدم دیگر مانده تا ساحلی بازان ایران به اولین تیمی تبدیل شوند که از ایران روی سکوی قهرمانی یک رشته تیمی در دنیا می ایستند.

فوتبال ساحلی و رویای قهرمانی دنیا؛ دست یافتنی تر از همیشه

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، در شنبه ای که گذشت فوتبال ایران در سطح بین المللی شاهد دو رقابت بزرگ بود. هر چند در استادیوم آزادی، پرسپولیس نتوانست به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد اما در آن سوی آب ها، ساحلی بازان ایران موفق شدند برای دومین بار به مقام قهرمانی رقابت های جام بین قاره ای دست پیدا کند. ایران در این مسابقات تیم های روسیه، آمریکا، تاهیتی و مصر را از پیش رو برداشت تا برای دومین بار به مقام قهرمانی برسد.

بازیکنان ایران قبل از این مسابقات، برزیل را حریف اصلی خود می دانستند و خود را آماده نموده بودند تا با این تیم در فینال مسابقات بازی نمایند. شاید بتوان گفت برزیل خوش شانس بود که با شکست در نیمه نهایی برابر روسیه به فینال نرسید وگرنه شکست برابر ایران از نظر روانی آنها را برای جام دنیای در موقعیت بدی قرار می داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات بین قاره ای اخیر، برخی از بهترین و نام دارترین بازیکنانش را در اختیار نداشت و همین هم در شروع مسابقات، حریفان تیم ملی را شگفت زده نموده بود اما شگفتی حریفان زمانی بیشتر شد که جوانان ساحلی باز ایران با قدرت، پیش رفتند و بر جام قهرمانی بوسه زدند. این اتفاق خجسته، نوید روزهای بهتر آینده را می دهد و ما را امیدوار می نماید که بالاخره روزی را خواهیم دید که یک تیم ایرانی، بر بالاترین سکوی دنیای رشته اش می ایستد. تاکنون فقط فوتبال ساحلی و فوتسال ایران توانسته اند به عنوان رشته های تیمی روی سکوی دنیای بایستند. هر دو تیم یک بار سابقه سومی دنیا را دارند و اما تیم ملی ساحلی ایران ظرفیتش را دارد که نخستین تیم ایرانی قهرمان دنیا باشد. روند رو به رشد تیم ملی فوتبال ساحلی، حساسیت جام دنیای سال 2019 را بیشتر نموده است.

روزهایی که اردوی تیم ملی ب برگزار می شد شاید کمتر کسی فکر می کرد که ایران بتواند بدون استفاده از برخی بازیکنان با تجربه اش به عنوان های بین المللی دست پیدا کند اما اوکتاویو، سرمربی ایران با تلفیقی از جوانان انتخاب شده از تیم ملی ب و بازیکنان قدیمی تیم ملی، تیمی ساخت که همه تیم ها را با اقتدار شکست داد و حتی روسیه، قهرمان سه دوره این رقابت ها را یک بار در مرحله گروهی و یک بار در فینال شکست داد.

اسفند ماه سال جاری مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند برگزار می گردد. فدراسیونی که یکی از ستارگانش را به این تیم مدیون است، باید شرایط را مهیا کند تا ملی پوشان در اردوهای مختلف و در بازی های تدارکاتی زیاد، امده تر شوند و تیم ملی در این رقابت ها با اقتدار قهرمان گردد و مطابق انتظار به جام دنیای صعود کند. اوکتاویو و بازیکنان پر تلاشش به خوبی می دانند که می توانند به اولین تیمی از ایران بدل شوند که به مقام قهرمانی دنیا دست پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فوتبال ساحلی و رویای قهرمانی دنیا؛ دست یافتنی تر از همیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ساحلی و رویای قهرمانی دنیا؛ دست یافتنی تر از همیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید