سیمئونه: برای پیروزی بر موناکو درد کشیدیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از پیروز شدن برابر موناکو از وضعیت چمن استادیوم انتقاد کرد. او گفت که این پیروزی به راحتی به دست نیامد و شاگردانش برای رسیدن به آن درد کشیدند.

سیمئونه: برای پیروزی بر موناکو درد کشیدیم

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کرد.

تیم پابلو دیگو سیمئونه که در فرانسه به مصاف موناکو رفت توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید بعد از این دیدار، گفت : بازی کردن در استادیوم خانگی موناکو اصلا آسان نیست. من می ترسیدیم که بازیکنانم در این دیدار مصدوم شوند. چمن استادیوم شرایط خوبی نداشت و بازیکنان هر دو تیم وضعیت خوبی روی این چمن نداشتند و هر لحظه امکان مصدومیت آن ها وجود داشت.

سیمئونه ادامه داد: بازی را خوب آغاز کردیم اما به محض آن که حریف از سمت کوریا حمله می کرد به مشکل می خوردیم. این پیروزی به راحتی به دست نیامد و برای رسیدن به آن درد کشیدیم. موناکو توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند و شرایط را برای ما سخت کند.

سرمربی اتلتیکو مادرید در پایانش، اضافه نمود: بازیکنان ما واکنش خوبی بعد از گلی که خوردیم نشان دادند و روحیه خود را از دست ندادند. به بازی برگشتیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. بازیکنان باتجربه ما مانند کاستا، کوکه، سائول و گریزمان نقش به سزایی در کسب این پیروزی داشتند. باید بهتر از این ظاهر شویم. ما چند بازیکن جذب نموده ایم و این بازیکنان باید هر چه سریع تر خود را با شرایط جدید هماهنگ نمایند. تیم برای بهتر شدن و رسیدن به کسب عنوان های قهرمانی باید بهتر از این ظاهر گردد و کوشش خود را بیش تر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سیمئونه: برای پیروزی بر موناکو درد کشیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: برای پیروزی بر موناکو درد کشیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید