برپایی نمایشگاهی از پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران٬ 1350بود عنوان نمایشگاه پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی است که از نهم تا 20 شهریور در نگارخانه های تابستان٬ بهار و نامی خانه هنرمندان ایران برپا می گردد.

برپایی نمایشگاهی از پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی

این نمایشگاه پروژه مشترک موزه سینما و خانه هنرمندان ایران است که با حمایت موزه گرافیک ایران٬ انجمن صنفی طراحان گرافیک و گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار می گردد. در این نمایشگاه 160 پوستر محمدعلی باطنی در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد و به نوعی مروری بر پوسترهای سینمایی محمدعلی باطنی از سال 1350 تاکنون خواهد بود. همزمان با برپایی این نمایشگاه 20 پوستر و آرت ورک محمد علی باطنی در سالن استاد ممیز موزه گرافیک ایران نیز در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

همچنین در ایام برگزاری این نمایشگاه نشست های تخصصی درباره طراحی پوستر برای سینما و آثار محمدعلی باطنی در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد که زمان دقیق این نشست ها به زودی اعلام خواهد شد. نمایشگاه 1350بود نخستین پروژه مشترک خانه هنرمندان ایران و موزه سینمای ایران است.

پوستر این نمایشگاه نیز توسط مرتضی آ کوچکیان طراحی گردیده است.

محمدعلی باطنی بیش از 300 پوستر برای سینمای ایران طراحی نموده است و از هنرمندان شاخص در تاریخ طراحی پوستر فیلم در ایران به شمار می آید. پوسترهای باطنی را می توان ادامه ای بر طراحی پوستر نقاشان تبلیغاتی چون هایک اجاقیان، میشا گراگوسیان و محسن دولو دانست.

نمایشگاه پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی با عنوان 1350بود جمعه 9 شهریور ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران افتتاح می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برپایی نمایشگاهی از پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نمایشگاهی از پوسترهای طراحی اعلان فیلم محمدعلی باطنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید