ای اف سی: تماشاگران ایرانی پرسپولیس را به نیمه نهایی می برند؟

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، آیا تماشاگران ایرانی این بار هم می توانند صعود پرسپولیس را رقم بزنند و این تیم را به نیمه نهایی برسانند؟

ای اف سی: تماشاگران ایرانی پرسپولیس را به نیمه نهایی می برند؟

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی ، با اشاره به شکست یک گله پرسپولیس در خانه الدحیل، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقبال بازی برگشت دو تیم رفته: قرار است روز دوشنبه اتفاق ویژه ای در استادیوم آزادی رخ دهد. الدحیل که توانست در بازی رفت پرسپولیس را با یک گل شکست دهد، مقابل پرسپولیسی قرار می گیرد که به دنبال جبران آن بازی و بازگشت است.

پیروزی یک بر صفر الدحیل برابر پرسپولیس ضعیف ترین پیروزی چهار در بازی های مرحله یک چهارم نهایی بود اما الدحیل را به رکورد صد درصد پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا و رکورد اولسان هیوندای با 9 پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان 2012 رساند. البته پرسپولیس هم رکورد جالب توجهی دارد. این تیم هر چهار بازی خانگی خود در این فصل از لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته و از طرفی حمایت کامل هوادارانش را هم در دیدار برگشت برابر الدحیل در اختیار دارد.

آنها ریکاوری خوبی از شکست در دیدار مقابل الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی داشته اند و این تجربه را دارند که بار دیگر پیروزی در بازی برگشت را در استادیوم آزادی تکرار و به نیمه نهایی صعود نمایند. آیا تماشاگران ایرانی این بار هم می توانند صعود پرسپولیس را رقم بزنند و این تیم را به نیمه نهایی برسانند؟

2 – 670

منبع: ایران ورزشی

به "ای اف سی: تماشاگران ایرانی پرسپولیس را به نیمه نهایی می برند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای اف سی: تماشاگران ایرانی پرسپولیس را به نیمه نهایی می برند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید