اظهارات متناقض مسئولان تیروکمان در مورد حذف زهرا نعمتی، سرمربی کره ای: من مقصرم!

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سرمربی تیم ملی تیرو کمان درباره حذف زهرا نعمتی از بازی های آسیایی، گفت: او به دلیل رفتن به دستشویی سی ثانیه به مسابقه دیر رسید.

اظهارات متناقض مسئولان تیروکمان در مورد حذف زهرا نعمتی، سرمربی کره ای: من مقصرم!

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ عینک سفارشی از جاکارتا، در حالی که نایب رئیس فدراسیون تیروکمان در مورد حذف زهرا نعمتی گفته بود که مسئولان برگزاری بازیها اعلام نموده بودند وقت استراحت است و زهرا نعمتی به همین خاطر برای صرف ناهار رفته بود و قرار بوده مسابقه از ساعت 14 شروع گردد، سرمربی کره ای تیم ملی حرف دیگری می زند و می گوید که نعمتی به سرویس بهداشتی رفته بوده و 30 ثانیه دیر به مسابقه رسیده است.

پارک میوک وون، درباره حذف زهرا نعمتی از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به دلیل حاضر نشدن رقیبی از کشور اندونزی، گفت : زهرا نعمتی به دلیل این که احتیاج فوری به سرویس بهداشتی داشت و با توجه به این که یک مقدار به طول انجامید، 30 ثانیه به محل مسابقات دیر رسیدیم و طبق قانون زمانی که سوت مسابقات زده می گردد، دیگر امکان شرکت در این مسابقات برای کماندار وجود ندارد.

وی اضافه نمود: من خود را مقصر می دانم که زمان را به درستی برای زهرا نعمتی تنظیم نکردم که به موقع در محل مسابقات حاضر شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که مگر مسئولان فدراسیون اعلام ننموده بودند که زهرا نعمتی به خاطر صرف ناهار مسابقات را از دست داده است؟ اظهار کرد: در آن زمان وی در سرویس بهداشتی بود. البته قبل از آن برای صرف ناهار رفته بودند ولی علت این که به مسابقات دیر رسید به خاطر حضورش در سرویس بهداشتی بود.

پارک در پاسخ به این سوال که شما به عنوان سرمربی باتجربه چطور نتوانستید زمان مسابقات را به درستی مدیریت کنید؟ افزود: برای اولین بار چنین اتفاقی رخ داد و من واقعا سورپرایز گردیده بودم. من خودم این را قبول می کنم که در خصوص زهرا نعمتی کوتاهی کردم.

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، در حالی که زهرا نعمتی به دلیل سهل انگاری از بازیهای آسیایی حذف غم انگیزی داشته است، به نظر می رسد با توجه به تناقض گویی مسئولان تیروکمان، سرمربی کره ای تیم ملی قصد دارد تقصیرات را گردن بگیرد و این اشتباه عجیب و بچه گانه متوجه سایرین نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اظهارات متناقض مسئولان تیروکمان در مورد حذف زهرا نعمتی، سرمربی کره ای: من مقصرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات متناقض مسئولان تیروکمان در مورد حذف زهرا نعمتی، سرمربی کره ای: من مقصرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید