اختصاص 65 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی گرگان

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، میرمحمد غراوی در جلسه شورای برنامه ریزی و توزیع اعتبارات سال 97 شهرستان که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مدیران برگزار گردید، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 65 میلیارد و 755 میلیون تومان جهت اجرای 190 پروژه عمرانی در حوزه شهرستان گرگان تخصیص داده شد.

اختصاص 65 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی گرگان

وی اضافه نمود: سهم اعتبارات هر شهرستان با توجه به شاخص های دیده گردیده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، میزان جمعیت شهری و روستایی و پهنه و وسعت شهرستان، تخصیص می یابد.

غراوی با اشاره به 23 شاخص توسعه در شهرستان ها اعلام کرد: با آنالیز و تخصیص اعتبارات مطابق با این شاخص ها که عقب هستیم و یا شاخص هایی که در حد کشوری بالاتر هستیم و یا برابر هستیم را احصاء کنیم و کوشش داریم منابع به گونه ای اختصاص یابد که در عقب ماندگی جبران کنیم و توسعه شهرستان ها را ببینیم.

وی اضافه نمود: کوشش داریم اعتبارات امسال به گونه توزیع گردد که پروژه هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند شناسایی گردیده و در دهه مبارک فجر و یا در هفته دولت جاری به بهره برداری برسد و مردم بتوانند از این پروژه ها زودتر استفاده نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در امسال احداث هرگونه پروژه جدید، ساختمان ادارای هم گسترش و هم ساخت آن ممنوع است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اختصاص 65 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 65 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید