ابراهیم جوادی: این همه توریست ارز از کشور خارج می نمایند، اما فقط مانع اعزام کشتی شدند، تحمل فدراسیون هم اندازه ای دارد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، عضو شورای پیشکسوتان فدراسیون کشتی گفت: اگر قرار به عدم خروج ارز از کشور است، این همه توریست هر روز راهی خارج از کشور می شوند اما فقط جلوی اعزام کشتی گیران را گرفتند.

ابراهیم جوادی: این همه توریست ارز از کشور خارج می نمایند، اما فقط مانع اعزام کشتی شدند، تحمل فدراسیون هم اندازه ای دارد

ابراهیم جوادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک سفارشی، در خصوص عدم اعزام تیم های آزاد و فرنگی پیشکسوتان به مسابقات دنیای مقدونیه و روسیه به دلیل مخالفت شورای برون مرزی گفت: مگر خیلی افراد به عنوان توریست از این مملکت نمی روند؟ همه آنها کلی ارز به همراه دارند، اما جلوی آنها گرفته نمی گردد. واقعا نمی دانم چه فکری کردند که به کشتی اجازه حضور در مسابقات را ندادند.

دارنده 4 مدال طلای دنیای ادامه داد: کشتی گیران اعزامی یک سال زحمت کشیده بودند که به دنیای بروند و افتخاری کسب نمایند. اگر می خواستند اجازه حضور تیم را ندهند از همان ابتدا می گفتند که مسابقه انتخابی برگزار نگردد و این همه کار نکنیم و هماهنگی های لازم برای اعزام تیم ها را انجام ندهیم. به جای تشویق و حمایت، همه جوره کشتی را اذیت می نمایند.

جوادی با اشاره به اینکه میزبان کشتی گیران را تنها به صورت تیمی در مسابقات می پذیرد، تاکید نمود: با این مخالفت، نمی توانیم تیم اعزام کنیم و اینطور نیست که کشتی گیران به صورت شخصی خودشان بتوانند در مسابقات دنیای کشتی بگیرند.

عضو شورای فنی کشتی آزاد عنوان نمود: 17 نفر در رشته آزاد می خواستند با هزینه شخصی خودشان به مسابقات دنیای پیشکسوتان بروند، هر کدام با این هزینه های سنگین حدودا 20 میلیون تومان پرداخت نموده بودند، برای همه آنها واقعا تامین چنین پولی سخت بود و یک عده از من و سایر دوستان شان قرض گرفته بودند که به هدفی که دارند برسند. تحمل فدراسیون هم اندازه ای دارد. دیدید که بعد از قهرمانی مقتدرانه نوجوانان در دنیا، جز حامی مالی فدراسیون، کسی از آنها تقدیر و تشکر نکرد.

جوادی گفت: آینده کشتی ما دست همین نوجوانانی است که فدراسیون کشتی به یاری حامی مالی اش به آنها پراید و سکه داد. آنها باید تشویق می شدند تا با انگیزه بیشتر کارشان را ادامه می دادند. حامی مالی به خاطر اعتماد و احترامی که برای رسول خادم قائل است هیچ وقت خواسته اش را رد نمی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ابراهیم جوادی: این همه توریست ارز از کشور خارج می نمایند، اما فقط مانع اعزام کشتی شدند، تحمل فدراسیون هم اندازه ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم جوادی: این همه توریست ارز از کشور خارج می نمایند، اما فقط مانع اعزام کشتی شدند، تحمل فدراسیون هم اندازه ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید