چفرین: چه کسی گفته که یوفا قرار است از VAR استفاده کند؟، مردم و خبرنگاران برخی چیزها را نمی فهمند!

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا خبر وسوسه شدن این سازمان برای استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی در تورنمنت های تحت نظارتش را تکذیب کرد.

چفرین: چه کسی گفته که یوفا قرار است از VAR استفاده کند؟، مردم و خبرنگاران برخی چیزها را نمی فهمند!

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، الکساندر چفرین اخباری که به تازگی در خصوص احتمال استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) در مراحل پایانی لیگ قهرمانان و لیگ اروپای فصل جاری منتشر گردیده است را تکدیب کرد.

گفته می شد که مدیران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از عملکرد و نتایج استفاده از VAR در رقابت های جام جهانی تحت تأثیر قرار گرفته اند و به همین دلیل قصد دارند کم کم این تکنولوژی را به رقابت های تحت مدیریت خودشان هم وارد نمایند.

چفرین در این خصوص به اکیپا گفت: من نمی دانم که چه کسی این خبر را منتشر نموده است اما ما درباره این موضوع صحبت ننموده ایم و VAR هنوز نتوانسته مرا متقاعد کند. هنوز چیزهایی هست که باید شفاف گردد. چه کسی تصمیم می گیرد که VAR را ببینید؟ داور ویدئویی یا داور اصلی؟

چفرین اضافه نمود: هواداران این چیزها را نمی فهمند، همینطور وبلاگ عینک سفارشی. چه چیزهایی را داوران می بینند و چه چیزهایی را آنها نمی بینند. هنوز خیلی چیزها مبهم است اما ما می دانم که یک روز استفاده از کمک داور ویدئویی ضروری می گردد. من به روبرتو روزتی (رئیس کمیته داوران یوفا) گفته ام که هر وقت آماده شدیم از کمک داور ویدئویی استفاده می کنیم. یک روز باید خودمان را با VAR وفق دهیم چون رقابت های ما در سرتاسر اروپا برگزار می گردد و لیگ قهرمانان هم یک تورنمنت عادی نیست. همچنین ضروری است که یکسری قوانین وضع گردد. کمک داورانی که در جام جهانی بودند را دیدید؟ خیلی از آنها هیچ کاری نمی کردند و فقط منتظر بودند. یکی از داوران به من گفت زمانی که حادثه بزرگی رخ می داد من دستم را روی گوشم می گذاشتم و همه مرا تنها می گذاشتند. به اتفاقی که در بازی صربستان و سوئیس رخ داد نگاه کنید. آنجا یک پنالتی واضح علیه سوئیس گرفته نشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چفرین: چه کسی گفته که یوفا قرار است از VAR استفاده کند؟، مردم و خبرنگاران برخی چیزها را نمی فهمند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چفرین: چه کسی گفته که یوفا قرار است از VAR استفاده کند؟، مردم و خبرنگاران برخی چیزها را نمی فهمند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید