واکنش گواردیولا به نتایج ضعیف مورینیو با یونایتد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سرمربی منچسترسیتی معتقد است تنها بازیکنان یونایتد می توانند مورینیو را قضاوت نمایند.

واکنش گواردیولا به نتایج ضعیف مورینیو با یونایتد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی و به نقل از دیلی میل، شکست دور از انتظار منچستریونایتد برابر برایتون و تاتنهام باعث انتقادات زیادی از بازیکنان این تیم و ژوزه مورینیو گردیده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره نتایج ضعیف همتای خود در یونایتد گفت: البته که ما مربیان به خاطر قهرمانی هایی که کسب می کنیم مورد ارزیابی قرار می گیریم. اگر قهرمان شوید به شما پیشنهاد می دهند و می توانید کار کنید. من سعی نمی کنم مربی ها را به خاطر قهرمانی های شان مورد ارزیابی قرار دهم. کارهایی که ژوزه تاکنون در دنیای مربیگری انجام داده است فوق العاده بوده و من کلاهم را برای او بر می دارم. هیچ شکی درباره کیفیت او وجود ندارد. چه در گذشته و چه در حال من هیچ وقت به توانایی های مورینیو شک نکردم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که فصل قبل تیمش با 19 امتیاز اختلاف با همشهری خود یونایتد قهرمان لیگ شد ادامه داد: همه چیز در قهرمانی خلاصه نمی گردد. من هم قهرمانی های زیادی دارم ولی شاید خیلی از این ها به خاطر حضور بازیکنان بزرگ و تیم های خوبی بوده است که من راهنمایی آن ها را بر عهده داشتم. بعضی وقت ها مربیانی هستند که قهرمانی ندارند ولی بسیار خوب و حرفه یی عمل می نمایند. درباره شرایط الان یونایتد هم خود بازیکنان باید قضاوت نمایند و رسانه ها خیلی چیزها در داخل تیم را نمی دانند و نمی توانند قضاوت درستی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش گواردیولا به نتایج ضعیف مورینیو با یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گواردیولا به نتایج ضعیف مورینیو با یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید