نخودی: برای کشتی گرفتن با جردن باروس هیجان دارم، در اسلو زورم به او نرسید

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا تأکید کرد برای رویارویی با جردن باروس در مسابقه محبت آمیز تیم های ملی کشتی ایران و آمریکا هیجان زیادی دارد.

نخودی: برای کشتی گرفتن با جردن باروس هیجان دارم، در اسلو زورم به او نرسید

محمد نخودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک سفارشی درباره تکرار فینال دنیای اش با جردن باروس در مسابقه محبت آمیز 23 بهمن تیم های ملی کشتی ایران و آمریکا گفت: جردن باروس کشتی گیر بزرگی است که چندین مدال المپیک و دنیای را در کارنامه اش دارد. باروس بسیار باتجربه است و دوست دارم دوباره با او کشتی بگیرم.

خیلی ها با توجه به عملکرد خوب محمد نخودی در مرحله مقدماتی مسابقات دنیای اسلو احتمال می دادند او اولین کشتی گیر ایرانی باشد که جردن باروس را شکست می دهد، اما وی در فینال دنیای مغلوب حریف باتجربه و عنوان دارش شد. نایب قهرمان دنیا در این باره اعلام نمود: بدنم در نروژ سرحال بود، ولی وقتی در فینال به باروس خوردم زورم به او نرسید و آن چیزی را که برای آن مبارزه تمرین نموده بودم، نتوانستم اجرا کنم، ولی اکنون بیشتر روی این کشتی کار نموده ام.

وی اضافه نمود: با کادر فنی تیم ملی کشتی های باروس را دیده ایم. این مبارزه پیش رو با تیم ملی آمریکا هم محبت آمیز است و استرسی ندارد. به همین علت برای کشتی گرفتن با جردن باروس هیجان دارم.

این کشتی گیر 21 ساله مازندرانی در پاسخ به این سؤال که آیا اولین کشتی گیر ایرانی خواهد بود که باروز را شکست می دهد، گفت: امیدوارم که اینطور باشد.

نخودی با تأکید بر اینکه فعلاً تصمیمی برای تغییر وزن ندارد، عنوان نمود: سقف آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است. من برای رسیدن به این مهم کوشش خواهم کرد، اما فعلاً فقط به همین وزن 79 کیلوگرم فکر می کنم.

این کشتی گیر در سرانجام تأکید کرد: با توجه به چند اردویی که پشت سر گذاشتیم، بدن ها رفته رفته سرحال می شوند. آمادگی صد درصد که احتیاج نیست، اما به آمادگی نسبی که برای تک کشتی احتیاج است، تا زمان مسابقه با آمریکایی ها خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نخودی: برای کشتی گرفتن با جردن باروس هیجان دارم، در اسلو زورم به او نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخودی: برای کشتی گرفتن با جردن باروس هیجان دارم، در اسلو زورم به او نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید