معمای توهم نوری: فقط یک نابغه می تواند مارمولک را در 9 ثانیه پیدا کند!

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، معمای توهم نوری: چالش پیش روی شما این است که بر این توهم غلبه کنید و مارمولک موجود در این تصویر را در 9 ثانیه تشخیص دهید.

معمای توهم نوری: فقط یک نابغه می تواند مارمولک را در 9 ثانیه پیدا کند!

وبلاگ عینک سفارشی |در این تصویر یک مارمولک وجود دارد. افرادی که مهارت های مشاهده و بینایی خوبی دارند، مارمولک را در 9 ثانیه پیدا می نمایند.

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی ؛ چه اندازه به سطح تمرکز و مهارت های بصریتان آگاهی دارید؟ آیا می توانید مارمولک را در 9 ثانیه تشخیص دهید؟ این چالش انجام دهید تا پاسخ سؤال را متوجه شوید.

هدف اصلی چالش توهم نوری پیدا کردن جسمی است که در تصویربه طرز هوشمندانه ای استتار شده باشد. در بعضی موارد، چیزی که به نظر می رسد یک شی است، می تواند در واقعیت کاملاً متفاوت باشد.

آیا برای مشخص سطح قدرت بینایی و تمرکزتان مشتاق هستد؟

پس یکبار دیگر تصویر را ببینید:

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا یک تصویر توهم نوری است که هدف اصلی آن فریب مغز شما است و چالش پیش روی شما این است که بر این توهم غلبه کنید و مارمولک موجود در این تصویر را در 9 ثانیه تشخیص دهید.

این یک چالش آسان است که می تواند به وسیله یک کاربر با تجربه در حل معما های توهم نوری ظرف چند ثانیه حل گردد. تصاویر توهم نوری مهارت های بینایی و سطح ادراک شما را آزمایش می نمایند و تا حدی به سنجش هوش شما یاری می نمایند.

توهمات نوری منبع عالی تفریح برای نوجوانان و بزرگسالان است. آن ها نقاط خاصی از مغزشما را تحریک می نمایند.آیا مارمولک را در 9 ثانیه دیدید؟

.

.

.

چالش پیش روی شما این است ک مارمولکی را که در تصویر وجود دارد در 9 ثانیه پیدا کنید، این مارمولک به طرز هوشمندانه ای استتار شده است تا ازدید شکارچیان یا طعمه های احتمالی پنهان گردد.

.

.

.

مارمولک را دیدید؟

.

.

.

عجله کنید، فرصت زیادی ندارید.

.

.

.

کنجکاو هستید بدانید مارمولک کجاست؟

زمان تمام شد..

.

.

.

پاسخ معمای توهم نوری

این یک مارمولک دم دار خزه ای است که توانایی همررنگ شدن با پوست درخت را دارد و به نظر می رسد که بخشی از درخت است. مجذوب کننده است، اینطور نیست؟

منبع: فرادید

به "معمای توهم نوری: فقط یک نابغه می تواند مارمولک را در 9 ثانیه پیدا کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای توهم نوری: فقط یک نابغه می تواند مارمولک را در 9 ثانیه پیدا کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید