ضرورت افزایش همکاری های مدیریت بحران تهران و جایکا

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت تقویت همکاری های مشترک میان این سازمان و جایکا تاکید نمود.

ضرورت افزایش همکاری های مدیریت بحران تهران و جایکا

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، رضا کرمی محمدی در جلسه آنالیز اجرای پروژه ارتقا ظرفیت طرح های محلی مدیریت بحران و کاهش ریسک مخاطرات تهران که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بزرگ شد، گفت: این جلسه با هدف دستیابی به ایمنی و تاب آوری در تهران برگزار گردید و امیدوارم که خروجی های این پروژه و دستاوردهای آن در سایر کلان شهرهای کشور نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه این پروژه با همکاری آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) انجام می گردد، گفت: پس از انجام کلیه ارزیابی ها و اقدامات کارشناسی و نیز تدوین برنامه برای شهر تهران، دستورالعمل هایی به منظور انجام اقدامات مشابه در مناطق شهر تهران و سایر شهرهای کشور تدوین و منتشر خواهد شد.

یوکی هاروکوبایاشی، رئیس دفتر سازمان همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) در تهران نیز در خصوص دوره آموزشی کشوری کاهش ریسک مخاطرات برای سایر کلان شهرها که توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در حال برنامه ریزی است گفت: این دوره ها منجر به تدوین طرح اقدام بحران های سیل و زلزله خواهد شد.

رئیس دفتر سازمان همکاری های بین المللی ژاپن در تهران همچنین درمورد برنامه زمان بندی اجرای این پروژه نیز گفت: امضای موافقت نامه همکاری فیمابین دو کشور به وسیله وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و به زودی جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ضرورت افزایش همکاری های مدیریت بحران تهران و جایکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت افزایش همکاری های مدیریت بحران تهران و جایکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید