روند رو به رشد استقلال با سند و مدرک

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، بر اساس آمار سایت متریکا آبی پوشان در بسیاری از متغیرها شرایط خوبی دارند و در جمع ترین های لیگ حاضر هستند.

روند رو به رشد استقلال با سند و مدرک

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی ، شاگردان وینفرد شفر برای آخرین دیدار نیم فصل خود آماده می شوند و شرایط خوبی دارند. چیزی که از آن به عنوان شرایط خوب استقلال یاد می کنیم، صرفاً یک قضاوت ظاهری از بازی های این تیم نیست، بلکه سایت متریکا هم با انتشار آمارهایی، سندی برای بهبود وضعیت این تیم آورده است. بر اساس آمار سایت متریکا آبی پوشان در بسیاری از متغیرها شرایط خوبی دارند و در جمع ترین های لیگ حاضر هستند.

استقلال بر اساس این داده ها با میانگین 56.9 درصد در رتبه دوم بیشترین مالکیت توپ در لیگ برتر قرار گرفته است و به طور میانگین در هر دیدار بیش از 443 پاس ارسال نموده که با این آمار، در رده سوم لیگ برتر قرار گرفته است؛ بر اساس داده های این سایت دقت پاس بازیکنان استقلال بیش از 79 درصد است.

آبی پوشان در آمارهای فردی نیز عملکرد خوبی دارند؛ استقلال با میانگین 7.9 دریبل موفق در رده سوم لیگ قرار گرفته است و با 9.7 تکل صحیح در این آمار در رده اول قرار گرفته است و در هر دیدار نزدیک به 11 شوت در چهار چوب دارد که در این میان موفق شده 18 گل در 14 مسابقه به ثمر برساند.

180 - 11

منبع: ایران ورزشی

به "روند رو به رشد استقلال با سند و مدرک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند رو به رشد استقلال با سند و مدرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید