رشد 22 درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سال گذشته تولید 1 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو از سوی سیاست گذار خودرو وزارت صمت هدف گذاری شد؛ یعنی قرار بود که 3 خودروساز در کشور یعنی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو 1 میلیون و 200 هزار خودرو در سال تولید کنند. برای اینکه این مقدار به درستی به دست مشتری برسد، طرح قرعه کشی را راه انداختند. در آن طرح باید خودروها هم به صورت فروش فوق العاده و هم پیش فروش به دست مشتری برسد.

رشد 22 درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه

هدف گذاری سیاست گذار کلان خودرو برای سال گذشته در کف تولید 1 میلیون دستگاه خودرو و در سقف تولید 1 میلیون و 200 هزار دستگاه تعیین شده است. باتوجه به اینکه سال 98 به دلیل تحریم ها شاهد افت تولید بودیم و خودروسازان 900 دستگاه خودرو تولید کردند، اما در سال 99 مقدار تولید افزایش یافت.

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه از رشد 22 درصدی تولید 3 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شرکت خبر داد و گفت: سایت کرمانشاه 7 هزار و 732 دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان خردادماه تولید کرد.

محمد ملکی افزود: این مقدار تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 6 هزار و 373 دستگاه خودرو بوده است، رشد حدود 22 درصدی را نشان می دهد. اکنون تعهدات در ایران خودرو به حداقل رسیده است و خودرو ها به روز تحویل مشتریان داده می شود.

وی با ابراز خرسندی از رکوردشکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، توسعه و عرضه محصولات باکیفیت در شرایط تحریم را بیانگر توانمندی کارکنان، متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در راستا تحقق خواسته های مشتریان دانست. مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل در محل کارخانه نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه افزود: در حال حاضر کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و در راستا تحقق فرمان های رهبر معظم انقلاب در عمل به شعار تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها حتی در روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری سازی محصولات در محل کار حضور دارند تا خودروها با سرعت بیشتری تحویل مشتریان شود.

انتظار داریم باتوجه به برنامه ریزی های اجرا شده بتوانیم فرایند افزایش تولید خودرو را در ایران خودرو ادامه دهیم تا بتوانیم خودروهای بیشتری را به خریداران تحویل دهیم. ملکی شرح داد: محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می کنند، در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه به کار می رود که همین موضوع اشتغال غیرمستقیم زیادی را ایجاد کرده است.

شرکت ایران خودرو کرمانشاه علاوه بر شکست رکورد تولید در سال 99، موفقیت های دیگری را نیز به ثبت رسانده است. این شرکت در ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران توف نورد، استاندارد ایزو 45001 ویرایش 2018 در سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و ایزو 14001 ویرایش 2015 در مدیریت محیط زیست را دریافت کرده است.

تمامی محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای 3 ستاره کیفیت است و افزایش سطح کیفی با اجرای پروژه های بهبود در دستور کار این سایت تولیدی قرار گرفته است. در این واحد صنعتی 3 محصول پژو پارس اتوماتیک، پژو پارس XU7 و پژو پارس TU5 تولید می شود. برای تحقق برنامه امسال تولید خودرو، لازم است تا در برنامه های ارائه تسهیلات بانک ها تجدیدنظر و مساعدت هایی در فرآیندهای ترخیص قطعات و تجهیزات از گمرکات، واردات و حمل آنها انجام شود.

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ عینک سفارشی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "رشد 22 درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 22 درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید