رابط کاربری واتساپ به تماس های اپل اضافه شد

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، واتساپ میخواهد رابط کاربری اصلاح شده برای بهبود تماس های گروهی اپل را به پیغام رسان خود اضافه کند.

رابط کاربری واتساپ به تماس های اپل اضافه شد

وبلاگ عینک سفارشی - واتساپ مدتی است که برای بهبود تجربه تماس صوتی سیستم عامل ios در حال برنامه ریزی یک رابط کاربری اصلاح شده در هنگام تماس های گروهی است.

به گزارش سایت 9to5mac، واتساپ به تازگی موج های قابل مشاهده را برای پیغام های صوتی ارائه نموده و اکنون در حال برنامه ریزی است تا شکل موج صوتی را نیز در زمان واقعی به تماس ها بیاورد. با این کار، می توانید بدانید چه کسی در حال صحبت کردن است یا چه کسی نباید میکروفون خود را روشن بگذارد.

براساس گزارش ها، واتساپ تصاویر پس زمینه را به تماس های صوتی می آورد، اگرچه در حال حاضر امکان ویرایش آن ها وجود ندارد. این قابلیت باعث می گردد هنگام برقراری تماس های صوتی گروهی زیبا به نظر می رسد.

واتساپ بعلاوه روی نشانگر هایی برای رمزگذاری سرانجام به سرانجام کار می نماید. همانطور که احتمالاً می دانید، چند سالی است که همه پیغام های موجود در این برنامه رمزگذاری شده اند. با در نظر گرفتن این موضوع، تیم پشتیبان واتساپ تصمیم گرفت تا افزودنی های بصری نوی ارائه دهد تا مطمئن شوید که همه چیز هایی که می گویید بین شما و افرادی است که انتخاب می کنید.

پیش از این در نسخه نو واتساپ توسعه دهندگان در صدد بر آمدند تا مشکل گوش دادن به پیغام های صوتی را رفع کردند. لازم به ذکر است که قبل از به روز رسانی این پیغام رسان کاربران باید پیغام های صوتی را فقط در صفحه شخصی گوش می کردند.

بیشتر بخوانید

وبلاگ عینک سفارشی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رابط کاربری واتساپ به تماس های اپل اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابط کاربری واتساپ به تماس های اپل اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید