دوراندیشی مربیان پرسپولیس فوق العاده بود، عدالت ما قهرمانی سرخ پوشان است

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: دوراندیشی مربیان پرسپولیس باعث شد تا این تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود.

دوراندیشی مربیان پرسپولیس فوق العاده بود، عدالت ما قهرمانی سرخ پوشان است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ عینک سفارشی، تیم پرسپولیس با ارائه نمایشی دیدنی و تماشایی پیروز شد به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و از حالا حضورش در جام باشگاه های جهان نیز قطع شده است. سرخ پوشان ایران با وجود اینکه سه ساعت مانده به شروع بازی خبر محرومیت آل کثیر را شنیدند اما دلاورانه بازی کردند و در شرایطی که بیش از 20 دقیقه از وقت اضافه مسابقه را 10 نفره بودند اما تسلیم النصر نشدند تا در ضربات پنالتی برنده شوند.

فرزاد آشوبی در مورد تقابل پرسپولیس و النصر عربستان به خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک سفارشی اظهار کرد: اول از همه باید از AFC انتقاد کرد که تصمیم غیرمنتظره ای سه ساعت قبل از شروع مسابقه گرفت و محرومیتی 6 ماهه برای آل کثیر در نظر گرفت. این تصمیم واقعاً پرسپولیس را اذیت کرد ولی بازیکنان این تیم به خوبی با این قضیه روبه رو شدند. سرخ پوشان به رغم از دست دادن بهترین مهاجم خود توانستند بازی بسیار خوبی انجام دهند و نهایتاً در ضربات پنالتی به هدف خود رسیدند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس ثابت کرد چرا در چهار فصل گذشته قهرمان بی بدیل فوتبال ایران است. در دیدارهای حساسی که در آن بازی دو تیم به هم نزدیک است این بازیکنان هستند که می توانند در لحظات حساس تأثیرگذار باشند. تمامی بازیکنان پرسپولیس به خصوص حامد لک در این بازی عالی عمل کردند و اجازه ندادند تیمشان بازنده شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس یادآور شد: باید به کادر فنی پرسپولیس تبریک بگویم که از قبل پیش بینی کشیده شدن بازی به وقت های اضافی و ضربات پنالتی را کرده بود. این دوراندیشی باعث شد تا سرخ پوشان با وجود 10 نفره شدن نتیجه را در وقت های معمول واگذار نکند و در ضربات پنالتی اشتباهی نداشته باشد تا نهایتاً برنده مسابقه شود.

وی در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آیا اعلام کرد: روی کاغذ اصلاً نباید نماینده ای از ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. چون ما برنامه ریزی مشخصی نداریم به رغم این که بازیکنان مستعد زیادی در فوتبال کشورمان حضور دارند. با این وجود پرسپولیس توانست برخلاف فقدان برنامه ریزی در فوتبال ما به فینال صعود کند و حالا اگر عدالت فوتبالی بخواهد اجرا شود پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد ولی عدالت ما قهرمانی سرخ پوشان ایران است.

آشوبی در مورد صعود پرسپولیس به جام باشگاه های جهان گفت: حضور در جام باشگاه های جهان تجربه بسیار بزرگی برای بازیکنان خوب پرسپولیس خواهد بود. جایی که ویترین مناسبی برای نمایش استعدادهای ایرانی برابر بهترین تیم های فوتبال جهان خواهد بود. امیدوارم که تجربه مناسبی نصیب بازیکنان شود و بتوانیم بازی های تماشایی و در خور تحسینی از سوی بازیکنان پرسپولیس ببینیم.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "دوراندیشی مربیان پرسپولیس فوق العاده بود، عدالت ما قهرمانی سرخ پوشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوراندیشی مربیان پرسپولیس فوق العاده بود، عدالت ما قهرمانی سرخ پوشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید