خداحافظی ماهینی تا انتها فصل ، خبرها و ویدیوها از مصدومیت تلخ دربی

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی ، خبر تلخ را برانکو ایوانکوویچ بعد از دربی گفت. حسین ماهینی که در دقیقه 37 دربی در برخورد با طارق همام دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت، با اعلام برانکو ایوانکوویچ فصل را از دست داد.

خداحافظی ماهینی تا انتها فصل ، خبرها و ویدیوها از مصدومیت تلخ دربی

ماهینی که در فصل گذشته به عنوان پرکارترین بازیکن پرسپولیس حضور در تمامی پست های دفاعی این تیم را با نظر برانکو ایوانکوویچ و احتیاج این تیم پشت سر گذاشته بود، اکنون با بدشانسی بزرگی روبرو گردیده و فصل را به دلیل پارگی رباط از دست داد.

مدافع باتجربه و جنوبی سرخپوشان که در دیدار با الدحیل علیرغم توصیه کادرپزشکی با مصدومیت به میدان رفته بود، با تشدید آن در اواخر بازی از زمین خارج شد. او با توجه به احتیاج تیم و خالی بودن دست برانکو و نیمکت سرخپوشان خیلی زود بار دیگر علیرغم مصدومیت خود را به ترکیب رساند تا برای این تیم در دربی به میدان برود.

این در حالی بود که طول هفته را با توجه به مصدومیت و تورم مچ پا با فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی پشت سر گذاشته بود. ماهینی که شرایط معین و آمادگی ایده آلی برای حضور در دربی نداشت، بار دیگر در مصاحبه با کادرپزشکی و برانکو ایوانکوویچ اعلام آمادگی کرد برای تیم به میدان برود و در این شرایط حساس تیمش را تنها نگذارد. این بازیکن اما در اواسط نیمه اول بعد از برخوردی که با طارق همام داشت، مصدومیت تلخی را متوجه خود دید. کادرپزشکی که با برانکارد او را از زمین خارج کردند و دقایقی طولانی در کنار نیمکت به آنالیز وضعیت او پرداختند، در نهایت اکنون رای به پارگی رباط صلیبی او داده اند. موضوعی که برانکو دقایقی بعد از سرانجام دربی به عنوان تلخ ترین خبر در ابتدای صحبتش مطرح نمود.

با این حال اکنون باید دید بعد از خوابیدن تورم زانوی این بازیکن و آنالیز دقیق در خصوص مصدومیتش او چه وضعیتی را خواهد داشت. بازیکنی که طی دو فصل اخیر روزهای پرفشاری را پشت سر گذاشته بود و با توجه به احتیاج تیم مجبور به حضور در پست های تخصصی گردیده بود تا تیمش دچار آسیبی نشود، در نهایت اینگونه با مصدومیت رباط صلیبی از دربی خارج شد. دانلود دانلود

منبع: ایران ورزشی

به "خداحافظی ماهینی تا انتها فصل ، خبرها و ویدیوها از مصدومیت تلخ دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی ماهینی تا انتها فصل ، خبرها و ویدیوها از مصدومیت تلخ دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید