خبرنگاران کمربند جنوبی مشهد باید با کاربری تفریحی و تفرجگاهی اجرا شود

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مشهد- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: بر اساس نظر مسئولان ذیربط پروژه کمربند جنوبی مشهد باید با سرعت و آماده کردن زیرساختها با کاربری تفریحی و تفرجگاهی برای رسیدن به ییلاقات طرقبه و شاندیز اجرا شود.

خبرنگاران کمربند جنوبی مشهد باید با کاربری تفریحی و تفرجگاهی اجرا شود

غلامعلی صادقی روز شنبه در نشست خبری اضافه کرد: اراضی کمربند جنوبی مشهد، دولتی و انفال است و امیدواریم شهرداری زودتر به قول خود در این زمینه عمل کند و این محدوده با کاربری تفریحی و تفرجگاهی به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: این عرصه زیر بار ساخت و ساز و ترافیک نمی رود، شهرداری نیز برای توسعه فضای سبز این محدوده اقدامات خوبی در نظر دارد و مشکل تامین آب برای توسعه فضای سبز نیز از محل تصفیه فاضلاب کشف رود تامین خواهد شد.

وی در باره پروژه گردشگری طرق نیز گفت: براساس گزارش اولیه از این پروژه تخلفاتی در حال شکل گیری بود که در این زمینه به مدیر مجموعه تذکر داده شد و در نشستی با حضور استاندار مطرح شد و به درخواست استاندار و تعهد مدیر پروژه برای رفع مسائل، در این زمینه مهلت داده شد و حرکت پروژه متوقف نشد.

صادقی در باره پرونده رئیس سابق جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز اضافه کرد: برای این پرونده قرار تامین منجر به بازداشت صادر شده و تحقیقات و گزارشات تکمیلی در حال انجام است.

وی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده شرکت پدیده شاندیز گفت: در مرحله نخست 11 جلسه برای 22 متهم این پرونده در دادگاه ویژه برگزار و تفهیم اتهام صورت گرفت و دوم خرداد ماه نیز متهمان برای ارائه پیشنهادات در زمینه اعاده حقوق مردم مهلت 18 روزه از دادگاه گرفتند.

وی گفت: پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد ولی اقدام خاصی صورت نگرفت لذا دومین مرحله رسیدگی به این پرونده آغاز شد و پس از خاتمه جلسات برخی متهمان و وکلای آنان مهلتی برای ارائه لوایح آخرین دفاع از دادگاه گرفتند که تعدادی لوایح را ارائه کرده و تعدادی نیز تا خاتمه هفته جاری لوایح را ارائه خواهند کرد تا دادگاه حکم صادر کند.

صادقی با بیان اینکه هدف نهایی تعیین تکلیف این شرکت است اضافه کرد: در این زمینه پیگیری های استاندار برای اخذ منابع دولتی به جایی نرسید و سرمایه گذاران نیز تاکنون برای سرمایه گذاری در این شرکت اعلام آمادگی و مشارکت نکرده اند لذا باید با منابع شرکت آن را احیا نمود.

7505/ 6053

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کمربند جنوبی مشهد باید با کاربری تفریحی و تفرجگاهی اجرا شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمربند جنوبی مشهد باید با کاربری تفریحی و تفرجگاهی اجرا شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید