حذف اطلاعات شبکه اجتماعی مای اسپیس

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، تهران- خبرنگاران- تمام اطلاعات موجود در شبکه اجتماعی مای اسپیس Myspace از جمله میلیون ها فایل موسیقی، تصویر و ویدئو که قبل از سال 2016 میلادی در آن بارگذاری شده است، از سرورهای این وب سایت حذف شد.

حذف اطلاعات شبکه اجتماعی مای اسپیس

به گزارش روز سه شنبه گروه اخبار علمی وبلاگ عینک سفارشی از پایگاه خبری گاردین، مقامات این شرکت جایگزینی سرورهای معیوب را که بیش از یک سال قبل انجام گرفته است، به عنوان دلیل پاک شدن اطلاعات معرفی کردند. بنابر اعلام شرکت، فایل های موسیقی برای همواره از سرورها پاک شده اند؛ اما قرار است با استفاده از سیستم های پشتیبان، باقی اطلاعات کاربران در آینده به طور کامل حفظ گردد.

در این رخداد، بیش از 50 میلیون آهنگ از 14 میلیون هنرمند که در آرشیوهای آنلاین ذخیره شده بود، از بین رفته است. با وجود این که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی را ترک نموده و به سراغ فیسبوک رفته اند، تعداد زیادی از کاربران همچنان از این وب سایت استفاده می نمایند و بسیاری از موسیقی دانان فعال در این شبکه اجتماعی را دنبال می نمایند.

پاک شدن اطلاعات کاربران در مای اسپیس Myspace بی سابقه نیست. در سال 2013 میلادی راه اندازی مجدد این شبکه اجتماعی منجر به از بین رفتن اجتماعات کاربران شد و گروه های موسیقی ناچار به راه اندازی مجدد اجتماعات کاربری شدند. در آن موقع نیز بخش زیادی از محتوای متنی این شبکه اجتماعی از بین رفت، اما فایل های موسیقی و تصاویر دست نخورده باقی ماند.

علمی **9259** 1055

منبع: ایرنا

به "حذف اطلاعات شبکه اجتماعی مای اسپیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف اطلاعات شبکه اجتماعی مای اسپیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید