تصادف تریلی کمرشکن با تانکر بنزن بخیر گذشت

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، بامداد امروز تصادف یک دستگاه کمرشکن با یک دستگاه تانکر حامل مشتقات نفتی(بنزن) در جاده اراک - تهران بدون هیج تلفات جانی بخیر گذشت.

تصادف تریلی کمرشکن با تانکر بنزن بخیر گذشت

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی به نقل از پلیس، ساعت 1:37 بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک با دریافت گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی تریلی کمرشکن با بار بولدوزر با خودروی تانکر حامل مواد نفتی در جاده تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 1،2 و همچنین خودروی فوماتیک و تانکر آب پشتیبانی راهی محل حادثه شدند.

مدیر منطقه 3 عملیات سازمان که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشتند، با بیان اینکه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در پی نداشت، اضافه نمود: آتش نشان ها بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و قرار دادن علائم ترافیکی و بستن جاده از بروز تصادفات بعدی جلوگیری نموده و سپس برای برطرف خطر آتش سوزی احتمالی اقدام به کف پاشی بر بنزن ریخته شده بر روی جاده و تانکر نمودند.

این مدیر منطقه عملیات بیان نمود: نیروهای عملیاتی بعد از جلوگیری از نشت بنزن با همکاری عوامل آتش نشانی و پتروشیمی که ساعاتی بعد از حادثه در محل حضور پیدا کردند با احتیاط کامل مواد نفتی این تانکر را به خودروی دیگر منتقل کردند.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از بروز فاجعه جلوگیری به عمل آمد اضافه نمود: در این حادثه که به بیش از 6 ساعت کوشش بی وقفه و نفس گیر آتش نشانان منجر شد، خودروی فوق به محل ایمن منتقل شده و محل حادثه به عوامل راهور تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تصادف تریلی کمرشکن با تانکر بنزن بخیر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف تریلی کمرشکن با تانکر بنزن بخیر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید