تداوم درخشش ذوب آهن در آسیا، پیروزی شاگردان منصوریان برابر الوصل

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه اول این مسابقات از ساعت 20:10 دقیقه امروز دوشنبه تیم فوتبال ذوب آهن در امارات مهمان تیم الوصل بود که این بازی با رجحان 3 بر یک سبزپوشان ایران به سرانجام رسید.

تداوم درخشش ذوب آهن در آسیا، پیروزی شاگردان منصوریان برابر الوصل

ذوب آهن که با یک تساوی و یک پیروزی موقعیت خوبی در گروه دارد، گل اول بازی را از حریف دریافت کرد. کایو کانِدو در دقیقه 15 دروازه رشید مظاهری را باز کرد اما شاگردان منصوریان خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند یک دقیقه بعد توسط اوساگونا گل تساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما این ذوب آهن بود که از موقعیتش بهتر استفاده کرد و با گل دقیقه 35 ارسلان مطهری از حریف پیش افتاد و توانست نیمه اول را با همین نتیجه به انتها برساند.

در نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان کوشش کردند از گل زده محافظت نمایند و با دفاع خوبی که در دستور کار داشتند به تیم الوصل اجازه ندادند دروازه رشید مظاهری را تهدید کند.

در حالی که تیم الوصل در دقایق انتهای کوشش می کرد گل خورده را جبران کند و حداقل یک امتیاز از این دیدار بگیرد، این ذوب آهن بود که در دقیقه 86 توسط بوحمدان به گل سوم دست پیدا کرد تا خیالش از سه امتیاز این دیدار راحت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تداوم درخشش ذوب آهن در آسیا، پیروزی شاگردان منصوریان برابر الوصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم درخشش ذوب آهن در آسیا، پیروزی شاگردان منصوریان برابر الوصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید