انتخاب سرمربی تیم ملی: به زودی!

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، انتخاب سرمربی تیم ملی یک پروسه است که در فدراسیون در حال اجرا است.تاکنون هر اسمی مطرح شده من نشنیده ام. انتخاب سرمربی تیم ملی راستا خوبی را طی می نماید و به زودی انتخاب و معرفی می گردد.

انتخاب سرمربی تیم ملی: به زودی!

عبور فدراسیون از مونتلا و بلان، رد شایعه حضور دالیچ

طی یک ماه اخیر و بعد از جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی اسامی مختلفی برای راهنمایی تیم ملی مطرح شده تا جایی که چند روز قبل توتو اسپورت خبر از مذاکره مسولان فدراسیون فوتبال با وینچنرو مونتلا سرمربی سابق تیم های میلان، رم و فیورنتینا داد. از طرفی رسانه های انگلیسی خاطرنشان کردند لوران بلان بازیکن سابق تیم ملی فرانسه هم گزینه راهنمایی تیم ملی ایران است.بعد از انتشار این اخبار آنالیز رزومه این دو مربی توسط رسانه های داخلی شروع شد و بسیاری این گزینه ها را سبک و سنگین کردند اما همان طور که پیش بینی میشد هیچ مسوولی در فدراسیون فوتبا ل مذاکره با این مربیان نام آشنا را تائید نکرد و حالا گفته می گردد که هر دو نفر از گزینه های فدراسیون فوتبال خارج شده اند!

البته هر دو مربی گزینه مسوولان فدراسیون فوتبال بودند و با توجه به رزومه بلان فرانسوی و مونتلای ایتالیایی، مسوولان فدراسیون تصمیم دریافتد روی این دو گزینه تمرکز نموده و پای میز مذاکرات رسمی بنشینند ولی عدم استقبال این دو مربی و پاسخ های گنگ آنها به نمایندگان ایرانی برای راهنمایی تیم ملی باعث شد تا مسوولان فدراسیون فوتبال بار دیگر به رایزنی جهت دریافت نظر مربیان مختلف برای حضور روی نیمکت تیم ملی بپردازند.

حالا شنیده می گردد فدراسیون فوتبال در کوشش است با یکی از مربیان مطرح اروپایی پای میز مذاکره بنشیند که اسم و رسم بیشتری نسبت به بلان و مونتلا دارد و در این بین پیغام ها به چند مربی به وسیله نمایندگان فدراسیون ارسال شده تا در صورت موافقت آنها برای نشستن پای میز مذاکره روند مذاکرات رسمی گردد.البته هیچ نام و نشانی از گزینه های مد نظر مدیران فدراسیون نیست و احتمالا باز هم باید منتظر اعلام خبر در یکی از سایتها و خبرگزاری های خارجی باشیم!

مهدی تاج که سعی می نماید در این زمینه فوق العاده بی سر و صدا و ساکت پیش برود چندی پیش در گفت و گویی رادیویی خاطرنشان کرد فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله نخواهد کرد اما سعی می نماید زمان را هم برای حضور سرمربی جدید تیم ملی در ایران از دست ندهد.او امروز هم گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی یک پروسه است که در فدراسیون در حال اجرا است.تاکنون هر اسمی مطرح شده من نشنیده ام. انتخاب سرمربی تیم ملی جهت خوبی را طی می نماید و به زودی انتخاب و معرفی می گردد.

جالب اینکه اخیرا نام زلاتکو دالیچ برای راهنمایی تیم ملی مطرح شده که برانکو دوست صمیمی این مربی کروات می گوید:قبل از هر چیز باید بگویم آقای دالیچ دوست خوب من از تیم فوتبال الهلال پیشنهادی بالغ بر 9 میلیون یورو داشت اما ایشان سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی هستند.تا آنجایی هم که می دانم تیم های دیگری هم قصد کار با دالیچ را دارند که نمی دانم او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت اما تا امروز همه در کرواسی دالیچ را سرمربی تیم ملی صدا می نمایند.

برانکوادامه داد:من و دالیچ دوستان قدیمی هستیم و اگر قرار بر مصاحبه هم باشد لازم نیست که من حتما برای این کار تا دوبی بروم و می توانم از تهران با او تلفنی صحبت کنم. اگر من به دبی مسافرت نموده بودم علتش تماشای بازی پاختاکوربود که یک هفته دیگر در لیگ قهرمانان آسیا با آنها مسابقه داریم .دیدار من با دالیچ چندان چیز خاصی نبود و با هم بازی را تماشا کردیم و عکاسان هم از ما عکس دریافتد و چیز پنهانی هم وجود نداشت.

3

منبع: ایران ورزشی

به "انتخاب سرمربی تیم ملی: به زودی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب سرمربی تیم ملی: به زودی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید