افشاریان خطاب به مددی: چرا قصاص قبل از جنایت می کنید؟، 5 تیم خواستار تغییر داور 5 بازی بودند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که در دیدارهای هفته گذشته پنج تیم خواستار تعییر داوران پنج مسابقه بودند.

افشاریان خطاب به مددی: چرا قصاص قبل از جنایت می کنید؟، 5 تیم خواستار تغییر داور 5 بازی بودند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض های بعضی تیم ها در خصوص چیدمان های داوری گفت: ما دست اخوت با هیچ تیمی ندادیم. طبق تصمیم خودمان داوران را انتخاب می کنیم و کسی که بابت اشتباهات و رأی داوران ناراحت می گردد، خود من هستم. اگر اشتباهی اتفاق افتاده باشد، آنقدری شهامت داشتیم که عذرخواهی کنیم.

وی درباره اینکه استقلالی ها پیش از ملاقات با آلومینیوم گفته بودند نمی خواهند سیدعلی داور ملاقات آنها باشد، گفت: پنج تیم گفته اند که ما پنج داور را نمی خواهیم! نمی گردد که اینگونه و با این فرایند چیدمان داوری را تغییر دهیم. ما می توانیم موضوعات را مدیریت کنیم، اما اینکه تیم ها برای ما تصمیم بگیرند، چنین چیزی نیست. آقای سیدعلی از داوران باتجربه است که تصمیم گرفتیم او داور مسابقه باشد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص گل مردود اعلام شده استقلال مقابل آلومینیوم و اعتراض شدید استقلالی ها به این مسئله گفت: در خصوص آفساید شاید پرچمی که بالا رفته، به خاطر حضور بازیکنی بوده که مقابل دروازه بوده است. کارشناس داوری گفته توپ به پای آقای قایدی خورده، اما تصمیم واقعاً سخت بوده است.

افشاریان درباره اینکه استقلالی ها می گویند یاری داور مسابقه با تأخیر پرچم آفساید خود را بالا برده است و یاری داور گفته گویا توپ پس از عبور از مقابل قایدی سرعت گرفته و او همین مسئله را دلیلی بر اعلام آفساید دانسته است، گفت: ما به نام ناظر، رفتار یاری داورمان را می بینیم، اما پرچم آفساید به هر دلیلی بالا رفت. من هم با همین نظر یاری داور موافقم، نه اینکه قاطعانه بگوییم این اتفاق اتفاق افتاده است. آفساید بودن یا نبودن این صحنه با یاری داور بود.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد در واکنش به صحبت های احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که گفته است نگران قضاوت در دربی هستند، گفت: واقعاً از این صحبت تعجب می کنم. من هم نگران هستم که حق به حقدار برسد، اما چرا قصاص قبل از جنایت می کنید؟! شما بگویید ما کدام داور را انتخاب کنیم؟ بیایید فضا را آرام کنیم تا داوران آرامش داشته باشند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال راجع به اینکه بعضی تیم ها پیش از بازی ها با بیانیه دادن علیه داوری سعی در فشار آوردن روی داورها دارند، گفت: ما دست همه تیم ها را خوانده ایم و هر چقدر می خواهند بیانیه بدهند. ما کار خودمان را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افشاریان خطاب به مددی: چرا قصاص قبل از جنایت می کنید؟، 5 تیم خواستار تغییر داور 5 بازی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاریان خطاب به مددی: چرا قصاص قبل از جنایت می کنید؟، 5 تیم خواستار تغییر داور 5 بازی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید