افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه هم زمان با هفته دولت در نهاوند

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، مراد ناصری عصر سه شنبه در شورای هماهنگی هفته دولت در نهاوند گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد نظام و حاضر شدن در جمع مردم است.

افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه هم زمان با هفته دولت در نهاوند

وی بابیان اینکه درراستای برطرف معضلات و مشکلات مردم هرچه بشنویم نباید ناراحت شویم، گفت: اگر کسی به خاطر کار مردم و دغدغه ای که برای توسعه شهرستان داریم به ما تندی کند نباید ناراحت شد چراکه افکار عمومی جواب او را خواهند داد.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه هفته دولت از برکت شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: طی این هفته در شهرستان نهاوند 45 طرح بااعتبار 30 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

ناصری خطاب به مدیران شبکه بهداشت و درمان گفت: شبکه بهداشت و درمان نهاوند باید با بهره گیری از پزشکان مجرب و امکانات موجود طرح ویزیت رایگان را در مصلی نماز جمعه برپا نمایند.

وی گفت: روزهای ابتدایی حضورم در نهاوند عنوان کردم 80 درصد مشکلات شهرستان نهاوند با توان و پتانسیل موجود قابل برطرف است اما امروز می گویم تمام مشکلات شهرستان در خود نهاوند حل شدنی است چراکه مردم شهرستان نهاوند فهیم هستند و انتظاراتشان با اختیارات مجموعه دولت در شهرستان و اعتبارات موجود همخوانی و تناسب دارد و انتظار زیادی ندارند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه نباید از مردم فاصله داشت چراکه مردم و مسئولین دولت این را نمی پسندند، گفت: مدیران ادارات باید ضمن تعامل سازنده با رسانه ها در راستای ارائه عملکرد دولت و برگزاری نشست های خبری اهتمام ویژه داشته باشند و دولت را از مظلومیت خارج نمایند چراکه رسانه های ما حق گو هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه هم زمان با هفته دولت در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه هم زمان با هفته دولت در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید