اجرای طرح آدینه ارزونه تا 50% تخفیف در سوپرمارکت آنلاین فن آسان

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، سوپر مارکت اینترنتی فن آسان برای دومین سال، با برگزاری طرح آدینه ارزونه به کاربران آنلاین این امکان را می دهد که نیازهای مصرفی و روزانه سوپرمارکتی خود را به صورت آنلاین و تا سقف 50 درصد تخفیف خریداری نمایند و به صورت رایگان (برای خرید های بالای 75 هزار تومان) طی چند ساعت در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند!

اجرای طرح آدینه ارزونه تا 50% تخفیف در سوپرمارکت آنلاین فن آسان

به گزارش وبلاگ عینک سفارشی، بنابر اعلام سوپر مارکت آنلاین فن آسان، طرح آدینه ارزونه سوپر مارکت آنلاین فن آسان هر هفته، روزهای آدینه تا سرانجام سال 97 و با تخفیف هایی تا سقف 50% ادامه خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی فن آسان که در واقع یک سوپرمارکت اینترنتی است، با تنوع بسیار زیاد کالا و تخفیف های همیشگی و پلکانی، از سال 96 شروع به کار نموده و به عنوان اولین سوپر مارکت آنلاین همواره تخفیف، بین کاربران شناخته شده است.

این فروشگاه با اجرای طرح آدینه ارزونه در تابستان 96 و استقبال کم نظیر خریداران آنلاین در اولین سال اجرای این طرح، سال جاری نیز تصمیم دارد اجناس را با قیمت عمده و به صورت تک فروشی به خریداران آنلاین عرضه کند!

در سوپر مارکت آنلاین فن آسان محصولات متنوعی در گروه هایی از جمله محصولات روز و تازه (شامل: انواع لبنیات، گوشت قرمز، مرغ، ماهی و دیگر فرآورده های پروتئینی، میوه و سبزیجات تازه و نان) مواد غذایی شامل کالاهای اساسی (برنج، روغن، رب، حبوبات و غلات، ماکارونی، قند و شکر)، انواع کنسرو و غذای آماده، انواع سس و چاشنی، نوشیدنی های متنوع، تنقلات، آجیل، شیرینی و خشکبار، محصولات بهداشتی و شستشو و نظافت، لوازم آرایشی، عطر، ادکلن و اسپری، ملزومات آشپزخانه، کیسه زباله و فریزر، خوشبوکننده و بوگیر، حشره کش، ظروف یکبار مصرف، لوازم برق و روشنایی، انواع لوازم تحریر و ملزومات اداری و بسیاری از کالاهای پرمصرف و احتیاج خانواده به متقاضیان عرضه می گردد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای طرح آدینه ارزونه تا 50% تخفیف در سوپرمارکت آنلاین فن آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح آدینه ارزونه تا 50% تخفیف در سوپرمارکت آنلاین فن آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید